Jdi na obsah Jdi na menu
 


BMW 1995 a starší mají jedno diagnostické vedení (stejně jako VAG VW), ale toto je vedeno ve dvou vodičích (Tx a Rx, VW má jen jeden obousměrný vodič), tyto vozy samozřejmě nemají OBD-II konektor, standardizovaný v 1995.

BMW 1996-2000 používá rozdělené diagnostické vedení, jako některé 2002+ Audi (Dual K-buss). Přes OBD2 konektor jsou dostupné jen ŘJ motoru a převodovky (pokud je). Ostatní řídící jednotky jsou dostupné jen přes 20 pinový konektor pod kapotou.

BMW 2001+ již nemají onen 20 pinový konektor, ale stále mají dvojitou sběrnici, obě sběrnice jsou dostupné v OBD-II konektoru, stejné řešení, jako některé 2002 Audi A6 a A8.

Přes OBD-II protokol by měla diagnostika EOBD chodit. Takže stačí nástroj SuperEOBD apod.

Dílenské značkové diagnostické nástroje pro BMW - pro orientaci:

  • BMW DIS - Diagnostic & Information System - Contains Technical Information System (TIS)...this includes technical literature of repair manuals (from E36), Service Information Bulletins (from 1988), Technical Reference Information Bulletins (from 1988), Technical Data, Tightening Torques It uses a 486DX2/50MHz running on a UNIX based operating system. Monitor is a touch screen type. 500mb hard drive, one 3 & 1/2" floppy disc drive. Two CD ROM drives. Two Future expansion slots. Contains backup batteries, Air conditoning unit, printer, MoDiC station, and various diagnostic cables.
    Cost is $80,000

     
  • BMW MoDiC MoDiC - Mobile Diagnostic Computer, Interchangable batteries, UNIX operating systems, 3 gigabyte hard drive for data/programstorage, 32MB working memory, 90MHz Pentium processor, DIS and TIS, Digital Multimeter, Counter, Single Channel Oscilloscope.
    ($7.500), GT1 ($15.500)

Pozn.: BMW Modic umí auta od roku výroby 1988. U vozidel typu E32 od roku výroby 1986.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář